Πέμπτη, Ιανουαρίου 27, 2011

Garmin ή μη - GPS τα βασικά για χωματερούς ή μη ποδηλάτες ! part 5

Προγράμματα

Εδώ δέν έχει τελειωμό κυριολεκτικά ...όλο και κάτι καινούργιο βγαίνει και σίγουρα δεν το ξέρω ! Άρα θα γράψω αυτα με τα οποία παίζω και ελπίζω κάποιος να μου ανοίξει τα μάτια με κάποιο εργαλείο που κάνει τα πράγματα ευκολότερα. Απο ότι βλέπω η τάση είναι και στον τομέα των gps οι εφαρμογές να “μετακομίζουν” κατα internet μεριά κάνοντας χρήση των “open” λύσεων όπως google maps , bing maps κτλ. Δεν έχω ιδιαίτερο κόλλημα με αυτό και με βολεύει/αρέσει αλλά θέλω και ένα εργαλείο για όταν το νετ μας αφήνει ,κάποιος άλλος θα πει οτι δεν του αρέσει να αποθηκεύει προσωπικά του δεδομένα στον σερβερ της garmin , σεβαστό !

Εργαλεία ανάλυσης δεδομένων:



Garmin training center : Το “μαμίσιο” s/w αυτό που δίνει η εταιρεία σε CD με το προϊόν ! Γενικός έχω ενα θέμα με αυτα ...δεν μου αρέσουν και είμαι σίγουρος οτι κάπου κάπως υπάρχει κάτι καλύτερο! Αλλά κλασικά κάνω λάθος :) Το TC είναι μια χαρά , κάνει αυτό που πρέπει να κάνει χωρίς πολλά πολλά ..αλλα δεν έχω να πώ και κατι παραπάνω μιας και ουσιαστικά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ! Το κάνω όμως πάντα εγκατάσταση γιατί εμπεριέχει τον base map ο οποίος είναι απαραίτητο να προϋπάρχει στο PC (το γιατί ..ρωτήστε κανενα develoπερά της garmin) για να εγκατασταθεί το mapsource και μετά να βάλεις σε αυτό κάποιο άλλο χάρτη ...go figure που λένε στο χωριό μου.



Garmin Connect : Web based http://connect.garmin.com ο αντικαταστάτης του TC , εμένα με καλύπτει πλήρως και κλασικά η garmin όλο και το δουλεύει το θέμα ! Μερικές φορές κάνει και πισωγυρίσματα όπως η αλλαγή του provider για τους χάρτες απο google σε mikrosoft αλλα τι να κάνουμε ! Ανεβάζεις τα προσωπικά σου δεδομένα στον σερβερ της garmin αλλά δεν είναι ανάγκη να τα βλέπει όλος ο κόσμος , έχει κουμπάκι (λουκετάκι) που κλειδώνει – ξεκλειδώνει ενα activity ώστε να το μοιραζόμαστε με τους φίλους μας.


Golden Cheetach : Μιας και τα 2 μου PC τρέχουν linux (σκέτο – τελος τα dual boot) όλο το ψάχνω για κάποιο καινούργιο εργαλείο. Το cheetach κανει τρελές αναλύσεις αν και είναι φτιαγμένο για τρελαμένους τριαθλητές που ψάχνουν το χαμένο τους watt. Ότι πρέπει για τις περιπτώσεις που δεν εχεις νετ.


Zone five Sporttracks : Ήταν τέλειο και αποφάσισαν να βγάλουν περισσότερα φράγα ...η καινούργια έκδοση έχει περιορισμό στα plugins και κάτω απο mono στο linuχακι μου κάνει νερά. Υποθέτω οτι σε win παίζει καλά οπότε είναι αυτό που πρέπει να δοκιμάσει κάποιος για το κάτι παραπάνω απο το TC

Εργαλεία διαχείρισης χαρτών, διαδρομών :



Garmin Base Camp: http://www.garmin.com/garmin/cms/us/onthetrail/basecamp#fragment-1 καινούργιο mapsource ? ΔΕΝ το έχω δοκιμάσει, απο τα features αυτο που μου χτηπάει σαν αναβάθμιση απο το mapsource είναι η 3D απεικόνιση. Για χρήστες 800,oregon, dacota η δυνατότητα να μεταφέρεις απευθείας δοριφορικές εικόνες με την συνδρομή στο BirdsEye ίσως έχει περισσότερο ενδιαφέρων. Geotag φωτογραφίες κάνεις με ποιο απλά και εντελώς τζαμπέ προγραμματακια. Το βασικό που πρέπει να δοκιμάσω είναι αν μπαίνει ο χάρτης του Peter και της ανάβασης αν ναι έχει νόημα η αναβάθμηση απο το mapsource.

Garmin Mapsource : http://www.garmin.com/garmin/cms/us/maps/tripplanningsoftware/mapsource Το βασικό εργαλείο για την διαχείριση χαρτών και διαδρομών στο PC απο και πρός τις garmin συσκευές . Παίζει με τους χαρτες της ανάβασης και αναγνωρίζει σαν garmin συσκευή κινητά τηλέφωνα που τρέχουν Mobile XT . Η διαδικασία για την χάραξη μιας διαδρομής δεν μου αρέσει , ελπίζω στο Base Camp να εχουν κανει κατι καλύτερο .

Topo Navigator : ΔΕΝ το έχω θέλει άδεια χρήσης , όποιος μπορεί ας προσθέσει

Δεν υπάρχουν σχόλια: