Ενα μικρό πόστ για το σκελετο Benotto που εχω στην κατοχή μου εδω και αρκετό καιρο χωρίς όμως να εχω κάνει μεγάλη προοδο ....
Ο σκελετος αγοράστηκε επι πιστώση , επι καλη θεληση και επι αορίστου πληρωμής απο τον επί των ατσαλίων Doc μαζι με πανέμορφο τιμονι λαιμό , 2 πιρούνια , και μια μανιβέλα μαγκανοπίγαδου εποχής για πεταλίερα.
Η κατάσταση δεν ηταν ότι καλήτερο ...οπως και τα οικονομικά μου :) αλλα τελικά βρέθηκε ετος ολίγου χρόνου οικονομικό used κουρσακι καινούργιας κοπής και ετσι ο benotto εμεινε στην αποθήκη.
Μετά απο ακρετό καιρο αποφάσισα να τον γδύσω απο το φθαρμένο χρώμα και να καθαρίσω τις σκουριές (επιφανειακές ).
Nitro - Mors εν δράση
Το αποτέλεσμα , μετα απο 2 - 3 χερια και τριψιματακι
Αρέσκω που λέμε και στο ελλαντα , αλλα με τι να το δέσεις για να τσουλήσει ...μολις ειχα παρει το καινουργιο κουρσι . Αρα ο ιταλός στο γκαραζ κρεμασμένος στα ψηλά πίσω απο το πλαισιο του orbea που στο μεταξύ έχει γίνει τρεκ και το πλαισιο του ορμβεα πουλημενο παρελθον
Και με αυτα και τα αλλα υπάρχουν στην αποθήκη ενα σετ τροχων 700c οι αρχικοι του ενολ με κασετα 8αρα , λεβιεδομανετες σιμανο (ντοκ τα υπογλώσσια ) φρενα απο το ρομβεα , τιμονι , λαιμος και πεταλιερα FSA mega exo κομπακτ (βαστα γερά Ντοκ) .
Εχθές ήταν η μερα της γκαντεμιας , πήγα να φτιαξω ενα φαξ και για κατι δουλειες και στο πήγαινε τυπάς που πέρασε σαν σιφουνας στο αντιθετο ρευμα μου "τρωει" τον καθρέφτη , στην επιστροφή παω να δω τι παιζει στα μαιλ και να στειλω κανενα CV αλλα η οθονη είχε αλλη αποψη ήθελε διακοπές ..και εκανε διακοπές...
Με τα πολλα για θεραπεία στο γκαραζ και ..
Και ακομα μια δοκιμή χωρις φοτο, η external BB του FSA κουμπώνει μια χαρα.
Αυτό που δεν μου αρεσει σε πρωτη φάση είναι οτι τα φρένα ΔΕΝ παίζουν .... υποθέτω οτι θέλω long reach σωστά ???
thanks for watching που λενε , και αν καποιος εχει παρατήρηση - προταση ,δεκτή . Ειδικά για τα φρενάκι τα οποια με απογοήτευσαν αφου για να παει μπροστα το θέμα πρεπει να μπω σε εξοδα ...που δεν παιζει :(
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου